Eindwerken van de schrijversklas Conservatorium Mechelen 2020-2021

 


Iedereen kan beroemd worden / stiftgedicht van Roen Lommelen


Laat je verwarmen aan zwavelstokjes, verleiden door een hongerige taart of verdwaal in de donkere hersenspinsels van Claire Obscure… Kortverhalen en poëzie door Roen Lommelen.

Verzamelde woorden van Sara Decoene.

Jimmy Malfait: Uit welke vaatjes tapt deze rappende cafébaas nog zo allemaal?



Een portfolio van de twee toonmomenten van de schrijversklassen, met o.a. verhalen, sprookjes en gedichten voor al wie houdt van magisch Mechelen, door Constant Boeykens.

Duik mee in de wereld van een faalangstig en aspirerend schrijfster die worstelt met een identiteitscrisis. Leesplezier gegarandeerd: Kelia Kaniki Masengo.

Inge Van Camp: Wat Delphine tegen Albert zei, of de schildpad tegen de vlinder, of twee overspelige collega’s tegen elkaar... om nog maar te zwijgen over het nachtelijke gefluister van de Dijle… U komt het hier te weten!


Listen to "Oude Vriend / Inge Van Camp" on Spreaker.


Een audiovisuele, literaire  trip op rolschaatsen door het gedachtenbos van Karen VDZ. Kleine gedichten en verhaaltjes die ze vertelt met haar stem en pen.



Het ligt aan mij: een blog vol meningen. Mijn meningen. Ze zijn niet meer waard dan de andere die daarbuiten rondzwerven, maar ook niet minder. En ze zijn van mij. Ik nodig je uit om ze te lezen. Welkom in mijn wereld. Welkom bij Tom. 

Ingrid Van Remoortel:  Ga je mee op stap met mijn eigenzinnige labradoodle? Onderweg snuffelt hij aan poëtische paaltjes en laat zijn spoor achter.



Wil jij in 2021-2022 ook deel uitmaken van zo'n schrijversklas?
Hier vind je alvast meer info over schrijven met Patrick Bernauw op maandagnamiddag,
of op maandagavond met Nicole Persy.


Reacties

Podcast Mysterieus België